یک هدف بزرگ

ساخت وبلاگ

جمعی از مسئولین شهرستان مهریز از سردار فتوحی عیادت نمودند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز، جمعی از مسئولین مهریز با حضور در بیمارستان محل بستری سردار فتوحی، از فرمانده محترم سپاه الغدیر عیادت کردند.

در این دیدار که امام جمعه محترم به همراه فرماندار، فرمانده ناحیه، فرمانده نیروی انتظامی، رئیس شبکه بهداشت، نماینده ولی فقیه در ناحیه و رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان حضور داشتند، حاضرین بهبودی هرچه سریعتر ایشان را از خداوند متعال مسئلت نمودند.


یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 94 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:18

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در گفتگو با "بسیج" خبر داد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: با پیش بینی‌های انجام شده، طرح جوانه‌های صالحین در 361 حلقه صالحین و باحضور بالغ بر 5 هزار نفر از بسیجیان گنابادی برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص کلاس های اوقات فراغت ویژه بسیجیان گفت: با هدف غنی سازی اوقات فراغت و تقویت و تعالی اعضای حلقه های تربیتی صالحین در فصل تابستان و جذب نیروهای جدید به پایگاه های مقاومت محلات، کلاس های اوقات فراغت بسیج با نام طرح جوانه های صالحین در سطح پایگاه های مقاومت برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این طرح کلاس های آموزشی متعددی در زمینه قرآنی، سازندگی، تربیت بدنی، فرهنگی، اردویی و مهارتی به بسیجیان ارائه می شود.

ابراهیم زاده با بیان اینکه طرح جوانه های صالحین در 62 پایگاه محلات گناباد برگزار می شود، اذعان کرد: با پیش بینی های انجام شده این طرح در 361 حلقه صالحین و باحضور بالغ بر 5 هزار نفر از بسیجیان گنابادی برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد در خصوص هدف از برگزاری طرح جوانه های صالحین گفت: تقویت و ارتقاء بسیجیان در زمینه های معرفتی، بصیرتی، مهارتی و علمی و کیفی سازی حلقه های صالحین از جمله اهداف طرح جوانه های صالحین می باشد.

ابراهیم زاده ادامه داد: ایجاد فضای شور و نشاط در مساجد، ترغیب بیشتر خانواده ها به حضور فرزندان در مساجد و پایگاه های بسیج، جذب حداکثری دانش آموزان و دانشجویان به خانواده بزرگ بسیج، رشد بسیجیان در زمینه های مهارتی و علمی و تقویت ابعاد معرفتی بسیجیان از جمله نتایج و پیامدهای مورد انتظار از طرح جوانه های صالحین می باشد.

گفتنی است طرح جوانه های صالحین از 17 خردادماه آغاز و تا پایان تعطیلات تابستانی ادامه دارد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 123 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:18

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان تأثیر مثبت هنر در ارتقاء فرهنگ اسلامی و انقلابی گفت: شعر موهبتی الهی و آسمانی و شمشیر دو لبه‌ است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی در دیدار شاعران انقلابی اظهار داشت: یکی از آرزوهای دیرینه ما بود که خواهران و برادران دینی آثار زیبای هنری و ادبی خود را در محفلی ارائه دهند.

وی با بیان اینکه امیدوارم این سنت حسنه همچنان ادامه داشته باشد و نسل به نسل به آیندگان برسد، افزود: فلسفه و الهیات، عرفانیات و ادبیات از جمله مسائلی هست که باید در جامعه بیشتر به آن پرداخته شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اهمیت شعر و ادب در فرهنگ یک جامعه اظهار کرد: شعر شمشیر دو لبه ای است که از آن می توان هم استفاده خوب و هم استفاده نادرست کرد.

وی با بیان اینکه ارگان‌های فرهنگی باید به حمایت از چنین آثار و شاعران بپردازند، عنوان کرد: افتخار بزرگ و نعمت زیبایی است که شما ذوق سرشار و قریحه توانای خود را در خدمت ارائه مضامینی قرار داده اید که به کمال و سعادت شما و نوع بشر کمک می کند.

محمدی با اشاره به حدیثی از امام معصوم(ع) که فرمودند «اگر کسی بیتی در مدح و یا ثنای ما بسراید در بهشت برای او قصری آماده می شود»، تصریح کرد: با توجه به این حدیث می توان گفت، شعر موهبتی الهی و آسمانی است که باید قدر آن را بدانید.

وی با بیان اینکه شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) نیز فرصتی است که شما هنرمندان بزمی بیارائید و خصائل این امام بزرگوار را نشر دهید، اظهار کرد: غرب از هر فرصتی برای اشاعه فرهنگ منحط خود استفاده می کند، شما نیز از چنین فرصت‌هایی بهره بگیرید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن بیان تأثیر مثبت هنر در ارتقاء فرهنگ اسلامی و انقلابی افزود: امید است این میراث گرانبها را پاس بدارید تا این شمشیر دو لبه نسل به نسل به آیندگان تحویل داده شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان همدان نیز در ادامه ضمن تقدیر از حضور صمیمی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان، شاعران و فرهیختگانی که از شهرستان‌ها در این محفل با برکت و نورانی حضور داشتند، گزارشی از عملکرد کارگروه‌های شعر بسیج هنرمندان استان همدان ارائه کرد.

رسول کرمی با تأکید بر گسترش فرهنگ ارزشی ادب و هنر و تلاش بسیج هنرمندان در این راستا گفت: باید با همت دوستان هنرمند در جامعه برای ایجاد فضایی بانشاط و آیینی قدم برداریم و در راستای سبک زندگی اسلامی، جوانان را به حضور در مجامع بسیج و ادبی سوق دهیم.

در پایان این مراسمهدیه ای به رسم یادبود از طرف بسیج هنرمندان به امام جمعه همدان تقدیم شد.

انتهای پیام/

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 130 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 22:18

خبرگزاری بسیج: در پی بارش شدید تگرگ و باران در هریس، نجاتگران جمعیت هلال احمر به 23خانوار متاثر از سیل در بخشایش امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، در پی بارش شدید تگرگ و باران روز گذشته در شهر بخشایش و پیرو اعلام تلفنی فرماندار هریس، اکیپ ارزیاب جمعیت هلال احمر این شهرستان بلافاصله با یک دستگاه خودروی آمبولانس به محل اعزام شدند.

این گزارش می افزاید: تیم اعزامیپس از بررسی حادثه درخواست پمپ آب برای تخلیه سیلاب کردند که دو اکیپ با موتور آب و خودروی کمک دار به محل اعزام و اقدام به تخلیه آب و به کمک اهالی شهر کردند.

بنابراین گزارش در این حادثه به 23 خانوار امدادرسانی شده و به چهار خانوار که وسایل زندگی شان خیس شده بود پتو و موکت توزیع شد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 102 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:17

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم در گفتگو با "بسیج":

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم ضمن تشریح فعالیت یکساله ناحیه بیان داشت: سرمایه گذاری در مساجد، استحکام انقلاب و ارزش‌های اسلامی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، با گذشت یکسال از تاسیس ناحیه مقاومت بسیج میثم در حاشیه شهر مشهد، شاهد افزایش فعالیت های سپاه در این مناطق در عرصه های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی و سایر زمینه ها هستیم.

به منظور آشنایی با اهم فعالیت ها و عملکرد ناحیه میثم در سال گذشته، به گفتگو با فرماندهی این ناحیه نشستیم.

سرهنگ دوم پاسدار محمد مدرسی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میثم، ضمن تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران و نیروهای فعال در ناحیه، حوزه ها و پایگاه های بسیج ناحیه بیان داشت: پس از تاسیس ناحیه میثم، فعالیت های سپاه و بسیج در همه ابعاد در این منطقه شتاب و رونق چشم گیری داشته است.

مدرسی افزود: در زمینه فعالیت های عمرانی، توجه ویژه ای به مساجد شده است، زیرا مساجد سنگر کار فرهنگی، روشنگری، و ترویج روحیه انقلابی و ارزش های اسلامی است لذا هرچه در مساجد سرمایه گزاری کنیم، به استحکام انقلاب و روحیه ی انقلابی کمک کرده ایم.

وی گفت: در زمینه مساجد اقدام به مرمت 58مسجد در قالب کف سازی، رنگ آمیزی، ایزوگام، ساخت آشپزخانه و سرویس بهداشتی و سایر اقدامات با هزینه  هفت ملیارد و چهارصد پنجاه میلیون ریال شده است، همچنین در 10 مسجد طرح زیباسازی به صورت نما، روشنایی و نقاشی با هزینه بالغ هفتصد و شصت میلیون ریال اجرا شده است.

مدرسی با اشاره به دیگر طرح های عمرانی ناحیه بیان داشت: معاونت مهندسی ناحیه اقدام به ساخت 48 پایگاه هر یک به مبلغ صدو پنجاه میلیون ریال با ارزش کل هفت میلیارد و دویست میلیون ریال و ساخت یک حوزه مقاومت بسیج با هزینه دو ملیارد و ششصد میلیون ریال نموده است.

فرماندهی ناحیه میثم در زمینه ی کارهای اقتصادی و معیشتی صورت گرفته توسط ناحیه در سال گذشته بیان داشت: یکی از کارهای انجام شده در راستای اشتغال زایی، طرح صنایع زودبازده با اعطای وام خوداشتغالی در زمینه های پرورش طیور، پرورش قارچ و گلخانه می باشد.

وی ادامه داد: به این منظور افراد به بانک مهر اقتصاد معرفی شده و وامی به ارزش 150 میلیون ریال با اقساط 60ماهه دریافت می کنند.

مدرسی یکی از فعالیت های افتخار آمیز بسیج را کمک به ایتام  و معسرین دانست و گفت: در زمینه کمک به معسرین در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان اقدام به توزیع1300 سبد معیشتی به ارزش یک ملیارد و هشتصد و بیست میلیون ریال در میان افراد نیازمند شده است.

وی ادامه داد: مبلغ627 ملیون ریال در قالب کمک به ایتام به صورت کارت هدیه تقدیم شده است همچنین در موردی دیگر به 123 نفر از بیماران صعب العلاج به هر فرد مبلغ ده ملیون ریال، جمعا یک ملیارد و دویصت و سی میلیون ریال کمک شده است.

فرمانده ناحیه میثم با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در زمینه های فرهنگی پیرامون  فعالیت های فرهنگی ناحیه بیان داشت: با توجه به اینکه بهترین کار فرهنگی در قالب مساجد و هیئت های مذهبی نتیجه بخش است، معاونت فرهنگی این ناحیه از بدو تشکیل درصدد ایجاد هیئت مرکزی متمرکز در سطح منطقه بوده است به همین منظور موفق به اجرای برنامه های متعدد مذهبی در قالب هیئت متمرکز مرکزی با مشارکت ده هیئت شده است که در برنامه های آتی تعداد این هیئات از 10 به 20 هیئت افزایش می یابد.

مدرسی دیگر اقدام فرهنگی را لبیک به ندای رهبری در تربیت نسل قرآنی و حافظان قرآنی با ایجاد و تقویت هفت مهدکودک قرآنی دانست.

وی در پایان راه اندازی تیم های روشنگری در سطح حوزه و پایگاه  و همچنین برگزاری 30یادواره شهدا را از دیگر اقدامات فرهنگی ناحیه بیان نمود

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 141 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:17

به همت گروه‌های جهادی یک مدرسه و آب انبار در روستای قمشانه اسدآباد مرمت و بازسازی شد.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.


انتهای پیام/

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 116 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 21:17

حکومت آل خلیفه، تابعیت «شیخ عیسی قاسم» رهبر شیعیان بحرین را لغو کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، وزارت کشور بحرین اعلام کرده است که تابعیت «شیخ عیسی احمد قاسم» را به اتهام تبلیغ طائفی‌گری و فتنه‌انگیزی در بحرین لغو کرده است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 140 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:07

به گزارش خبرگزاری بسیج،  وزارت کار در جدیدترین گزارش خود درباره وضعیت بیکاری، تعداد بیکاران مطلق کشور را ۲ میلیون و ۸۸۷ هزار نفر اعلام کرد. در عین حال، اعلام شد ۲ میلیون و ۶۴ هزار نفر از مجموع بیکاران کشور که تاکنون حتی یک ساعت هم تجربه شغل نداشته اند مرد و ۸۲۲ هزار نفر نیز زن هستند.

در حالی که نرخ بیکاری عمومی کشور در زمستان سال گذشته که آخرین گزارش رسمی از اوضاع بازار کار کشور است ۱۱.۸ درصد بود، نرخ بیکاری جوانان ۱۵ تا ۲۴ ساله در همین زمان همچنان بالا و به میزان ۲۸.۶ درصد است، این موضوع نشان می دهد که بیکاری جوانان ۲.۴ برابر سایر گروه ها بوده و در بحران به سر می برد.

از سویی یک میلیون و ۶۸۵ هزار نفر از کل بیکاران مطلق کشور زیر ۳۰ سال و جوان هستند که ۵۵۴ هزار نفر از آنها زن و یک میلیون و ۱۳۱ هزار نفر هم مردان را تشکیل می دهند. در حال حاضر، یک میلیون و ۲۹۴ هزار نفر از جوانان بیکار زیر ۳۰ سال کشور در شهرها و ۳۹۱ هزار نفر هم در روستاهای کشور سکونت دارند.

عملکرد دو ساله دولت در بازار کار

مقایسه وضعیت بازار کار در پایان سال ۹۴ نسبت به پایان سال ۹۳ و همچنین پایان ۹۲ نشان می دهد که با وجود بیشتر شدن تعداد متقاضیان کار کشور که به نظر وزارت کار ۶۶۷ هزار نفر از آنها توانسته اند تنها در سال ۹۳ شاغل شوند، دولت توفیق چندانی در ایجاد فرصت های جدید شغلی نداشته و در واقع نتوانسته به وعده بزرگ خود درباره حل معضل بیکاری جوانان عمل نماید.

رئیس جمهور اخیرا از ایجاد حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار شغل جدید در فاصله سال های ۹۲ تا ۹۴ خبر داد؛ در حالی که گزارش وزارت کار و مرکز آمار ایران نشان می دهد با وجود افزایش تعداد متقاضیان کار در این دوره که می تواند بر نرخ بیکاری تاثیر گذار باشد، تعداد بیکاران مطلق کشور ۵۱۵ هزار نفر افزایش یافته است.

در عین حال، بررسی ها نشان می دهد که در بازار کار ایران تحولاتی رخ داده و با منفی شدن رشد اقتصادی بخش صنعت، ۲۲۷ هزار نفر در فاصله زمستان سال ۹۳ تا ۹۴، شغل خود را در این بخش از دست داده و بیکار شده اند.

همچنین باید گفت در بخش کشاورزی هم توفیق چندانی به دست نیامده و با وجود اینکه در فاصله زمستان ۹۲ تا زمستان ۹۴، بر تعداد شاغلان این بخش حدود ۲۰۰ هزار نفر افزوده شد، اما این میزان اشتغال هرگز نمی تواند پاسخگوی نیازهای بازار بحران زده کار ایران باشد چرا که در هر سال این بخش تقریبا ۱۰۰ هزار اشتغال زایی داشته، در حالی که طبق اعلام مقامات دولتی هر یکی از بخش های اشتغال زا در طول سال دستکم باید ۳ برابر این میزان اشتغال زایی داشته باشند تا بتوان امیدوار بود در یک دوره ای نرخ بیکاری روند کاهشی به خود بگیرد.

تنها مشاغل خدماتی رشد دارند!

کارشناسان می گویند سال هاست بازار کار ایران به ویژه در کلانشهرها به سمت گسترش مشاغل خدماتی رفته و اساسا این نوع اشتغال در دنیا خیلی نمی تواند از امنیت و پایداری برخوردار باشد. اغلب کشورهای دنیا که توانسته اند رشدهای اقتصادی مثبت را تجربه و آن را حفظ کنند معمولا از طرییق رشد صنعتی بوده و از اینرو وجود کشورهای صنعتی در دنیا مطرح است. تاکنون در دنیا کشوری به دلیل اینکه تنها در بخش خدمات موفق بوده مطرح نشده و به عنوان الگوی مناسب معرفی نمی شود.

با این وجود رشد مشاغل خدماتی در ایران روند صعودی یافته و این مسئله در کلانشهرها بخش قابل توجهی از بازار کار را تشکیل می دهد تا جایی که اشتغال کشاورزی در تهران تقریبا صفر و سهم مشاغل خدماتی بالای ۶۰ درصد از کل اشتغال است. در زمستان سال ۹۲ تعداد شاغلان در بخش خدماتی ۹ میلیون و ۷۹۶ هزار و ۸۶۴ نفر بوده که این میزان در مدت زمان مشابه سال ۹۴ با یک میلیون و ۳۰۷ هزار نفر افزایش به ۱۱ میلیون و ۱۰۴ هزار نفر بالغ شد.

شاید بتوان گفت بخش قابل توجهی از تغییر مشاغل در ایران هم به سمت خدمات باشد. به بیان ساده تر احتمال خروج افراد از مشاغل صنعتی و کشاورزی و برگزیدن مشاغل خدماتی بسیار بالا است. نکته حائز اهمیت دیگر درباره تغییرات بیکاری کشور این است که تعداد مردان بیکار کشور از یک میلیون و ۷۵۱ هزار و ۵۵۰ نفر زمستان سال ۹۲ به ۲ میلیون و ۶۴ هزار و ۲۹۶ نفر در زمستان سال گذشته افزایش یافته است که این مسئله می تواند اثرات منفی و آثار زیانبار اجتماعی در نتیجه شکست مردان در یافتن شغل به همراه داشته باشد.

احتمال ۳ میلیونی شدن بازار بیکاری

هم اکنون ۹ میلیون و هزار و ۱۱۳ هزار نفر از مردان شاغل در بازار کار ایران مشاغل خدماتی دارند و در این بخش سهم زنان یک میلیون و ۸۷۷ هزار و ۹۹۸ نفر است. ۹ میلیون و ۵۸۰ هزار نفر از شاغلان خدماتی کشور در شهرها و یک میلیون و ۵۲۳ هزار نفر نیز در روستاها سکونت دارند.

مسئولان دولتی معتقدند افزایش تعداد بیکاران به ناتوانی دولت در ایجاد اشتغال جدید ربطی ندارد چرا که دولت در حال حاضر اقداماتی را در این زمینه داشته ولی چون بیککاری بسیار بزرگ است، اقدامات کوچک صورت گرفته به چشم نمی آید و برای جامعه قابل لمس نیست.

با این وجود آمارها نشان می دهند که به دلیل ایجاد اشتغال ناکافی در سال های اخیر و بالا بودن تعداد تقاضاهای شغل در کشور، بیکاران کشور از ۲ میلیون و ۲۳۷ هزار نفر در زمستان سال ۹۲ با ۳۷۷ هزار نفر افزایش به ۲ میلیون و ۷۴۸ هزار نفر در زمستان سال ۹۳ رسید.

روند افزایش تعداد بیکاران مطلق کشور در سال ۹۴ هم ادامه داشته و تعداد بیکاران در فاصله سال های ۹۳ تا ۹۴ به میزان ۱۳۹ هزار نفر دیگر هم بیشتر شد و به ۲ میلیون و ۸۸۷ هزار نفر رسید و در صورت ادامه این روند در سال جاری، قطعا در ماه های آینده باید منتظر اعلام افزایش دوباره تعداد بیکاران به ۳ میلیون نفر باشیم؛ آماری که در سال های گذشته نیز تکرار شده است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:07

یک رسانه‌ غربی گزارش داد که رئیس‌جمهور ترکیه در حاشیه نشست امنیت هسته‌ای واشنگتن، با وزیر انرژی رژیم صهیونیستی دیدار و دو طرف درباره سوریه، ایران صحبت کردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، رسانه غربی از گفتگوی رجب طیب اردوغان و عضو ارشد کابینه بنیامین نتانیاهو درباره سوریه و ایران خبر داد؛ دیداری که فروردین ماه در واشنگتن برگزار شد.

نشست امنیت هسته‌ای واشنگتن اواسط فروردین ماه سال جاری در پایتخت آمریکا و به میزبانی دولت باراک اوباما برگزار شد؛ نشستی که یکی از حاضران آن رئیس‌جمهور ترکیه بود.

حالا با گذشت چند ماه از این نشست و حضور رئیس‌جمهور ترکیه در آن، رسانه غربی از دیدار «خصوصی» رجب طیب اردوغان با وزیر کابینه رژیم صهیونیستی در حاشیه این نشست جزئیاتی منتشر کرده است.

رویترز گزارش داد: «در حاشیه نشست ماه مارس امنیت هسته‌ای در واشنگتن، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه دیداری خصوصی با یووال اشتاینیتز وزیر انرژی اسرائیل برگزار کرد.

این خبرگزاری نوشت: «این  دیدار، عالیترین تماس و دیدار بین اسرائیل و ترکیه از زمان قطع روابط دیپلماتیک بین آنها به دنبال حمله نیروهای اسرائیلی و کشته شدن 10 فعال ترکیه‌ای در حمله به کشتی به مقصد غزه بود».

رویترز از گفتگوی رئیس‌جمهور ترکیه با وزیر کابینه رژیم صهیونیستی درباره بحران سوریه و همچنین «حضور ایران» در سوریه خبر داده است.

در گزارش این رسانه انگلیسی آمده است: «در این دیدار که 20 تا 30 دقیقه طول کشید و پیش از این جزئیات آن منتشر نشده بود، درباره جنگ در سوریه، حضور ایران در سوریه، تروریسم و گاز طبیعی صحبت شد».
وزیر انرژی رژیم صهیونیستی با تایید دیدارش با اردوغان گفت: «این دیدار، در جوی بسیار خوب برگزار شد. من نمی‌خواهم چیز بیشتری در این باره بگویم اما باید بگویم که من حامی سرسخت تلاش برای ازسرگیری روابط دیپلماتیک با ترکیه هستم».

البته یک مقام ارشد دولت ترکیه با اعلام بی اطلاعی درباره دیدار اردوغان و مقام صهیونیست تاکید کرده که برگزاری دیدار رئیس‌جمهور با یک وزیر، خارج از چارچوب پروتکلی متعارف است.

اشتاینیتز که از چهره‌های نزدیک به بنیامین نتانیاهو است، درباره روند گفتگوها با ترکیه جهت از سرگیری روابط دیپلماتیک هم اظهارنظر کرد.

او گفت: «ما(اسرائیل و ترکیه) 80 تا 90 درصد اختلافات یا شکاف‌ها را حل کردیم و اکنون با کمی حسن نیت و انعطاف از سوی هر دو طرف، می‌توانین به بقیه موضوعات هم برسیم. به نظر من بسیار (به عادی سازی روابط) نزدیک شده‌ایم».

خبر دیدار رئیس‌جمهور ترکیه با مقام صهیونیستی در حالی منتشر شده که پیش از این، اردوغان درباره روند عادی‌سازی روابط آنکارا-تل‌آویو اعلام کرد که ترکیه و رژیم صهیونیستی به یکدیگر در منطقه نیاز دارند

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 119 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 19:07

مراسم کتابت قرآن کریم در 14 دقیقه به صورت نمادین با همکاری دارالقرآن سازمان بسیج در حرم حضرت عبدالعظیم انجام خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم کتابت قرآن کریم در 14 دقیقه به صورت نمادین صورت می‌گیرد.

شایان ذکر است این مراسم با همکاری دارالقرآن سازمان بسیج در حرم حضرت عبدالعظیم در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی توسط 313 نفر در ساعت 18 تا 20 انجام خواهد گرفت.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 131 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:44

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر:

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر گفت: هدف برخی تشکل‌های دانشجویی زنده نگه داشتن خط فتنه است و به بهانه آزادی بیان و پویایی محیط دانشجویی راحت‌تر می‌توانند روی این موضوع که خواست دشمنان ما است، جولان دهند

به گزارش خبرگزاری بسیج محمد امین حیدری در گفت گو با "دانشجونیوز" با اشاره به تلاش عده‌ای برای تطهیر فتنه‌گران در دانشگاه‌ها گفت: نصب بنر در دانشگاه ها برای استفاده ابزاری از قشر فرهنگی و فعال دانشگاهی است که توسط  برخی سیاسیون خط دهی می شود تا در جهت احیا فتنه گران و به ویژه سران فتنه قدمی بردارند.

وی افزود: هدف مهمتر این تشکل های دانشجویی زنده نگه داشتن خط فتنه است و به بهانه آزادی بیان و پویایی محیط دانشجویی راحت تر می توانند روی این موضوع که خواست دشمنان ما است، جولان دهند. 

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان بوشهر تصریح کرد: نکته بعدی اینکه دانشگاه محیط تاثیرگذار جامعه به حساب می آید، کسی و مهمتر از آن اندیشه ای که در دانشگاه ها تطهیر شود خود به خود در جامعه عادی می شود. پس یکی دیگر از اهداف تبلیغات و نصب پوستر فتنه گران زنده نگه داشتن اندیشه فتنه گرانه آنها در بهترین مکان و سریعترین زمان است. 

حیدری ابراز کرد: برخی به خیال خام خود این برداشت را دارند که سران فتنه بعد از آن همه خیانت هایی که به مملکت کردند هنوز در بین مردم دارای آرایی هستند که می توان از آنان سو استفاده کرد و به وسیله آنان اهداف شوم خود را پیاده سازی کنند تا در شرایط احتمالی آینده از این حربه برای طرفداری از یک کاندیدای خاص مورد نظر خود استفاده کنند. 

وی خاطرنشان کرد: فتنه گری جریان معاند نظام هم شکل و شیوه های متفاوتی دارد، که راحت ترین آن فتنه های اخیر رسانه ای و نصب تصاویر منفور برخی چهره های دوم خردادی در دانشگاه ها است که در واقع حکم تنفس مصنوعی به اندیشه باطل جریان برانداز در سال ۸۸ را دارد.

انتهای پیام/

 

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 126 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:44

فیلم/گفتگو با فریدون عباسی/1

فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی قبل از ماه مبارک رمضان با حضور در خبرگزاری بسیج به تشریح آخرین وضعیت حاکم بر صنعت هسته‌ای کشور و موضوعات مرتبط با آن پرداخت. روایت قابل توجه او از حضورش در عملیات آزادسازی خرمشهر و تطبیق آن با فضای امروز کشور از بخش های قابل توجه این گفتگوست. بخش نخست این گفت و گو را هم اکنون مشاهده کنید.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 16:44

رئیس دادگستری مازندران در جشن گلریزان گفت: در فرهنگ قرآن همه در معرض آزمون الهی قرار داریم و هر کس با خدا معامله کند سود عایدش می شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام محمدحسین تقوی فرد رئیس کل دادگستری مازندران در جشن گلریزان ستاد دیه مازندران که در باشگاه برق ساری برگزار شد، گفت: متاسفانه در بعضی از مسائل دینی افکار ما با کلام وحی متفاوت است و باید تلاش کنیم تا حقیقت معارف اسلامی را به درستی بفهمیم.

وی با بیان اینکه کمک به زندانیان در حقیقت برای خود افراد است، افزود: هر کار نیکی انجام شود برای خودمان کردیم.

رئیس دادگستری مازندران تصریح کرد: این دنیا محلی است تا افراد توشه برای خود گرد آورند و انسان که با یک لحظه با یک سکته مالکیتش از بین می‌رود این چه مالکیتی است.

وی با بیان اینکه در تاریخ افراد با مال و ثروت و مکنت بسیار آمدند و رفتند، افزود: در فرهنگ قرآن همه در معرض آزمون الهی قرار داریم و هر کس با خدا معامله کند سود عایدش می شود.

تقوی فرد با اشاره به آیاتی از سوره مبارکه «کوثر» اظهار کرد: ما همیشه در زیانیم مگر آنکه ایمان خالص به خداوند داشته باشیم و از ما دائم عمل صالح سر بزند.

به گزارش ایسنا، استاندار مازندران در این 100 میلیون تومان، دو برابر کمک سال گذشته به ستاد دیه استان کمک کرد.

در این مراسم گلریزان 240 میلیون تومان توسط خیرین برای ستاد دیه استان مازندران جمع آوری شد.

انتهای پیام/

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:41

جوان‌ترین عضو مجلس این روزها دیگر حرف نمی‌زند!

انتشار خبر حقوق ۵۷ میلیونی، وام ۳۰۰ میلیونی با سود ۴ درصد و کمک‌هزینه اوقات فراغت فرزندان رئیس صندوق توسعه ملی، بر جنجال فیش‌های نجومی مدیران دولتی دمیده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج،  بعد از افشای فیش حقوقی چند ده‌میلیونی برخی مدیران عالی‌رتبه بیمه مرکزی و مدیرعامل بانک رفاه که طی چند هفته پیش رسانه‌ای شد، بهانه‌تراشی‌ها و ادله ریز و درشت بسیاری مطرح شد.

پشت‌بند این حرف و حدیث‌ها یک نفر عذرخواهی کرد و یک نفر استعفا کرد و عده‌ای هم قول پیگیری و رسیدگی دادند تا شاید تسلی دل میلیون‌ها کارگر و کارمندی باشند که سر و ته برجشان را با وصله و پینه به هم می‌رسانند؛ اما هنوز این عذر و بهانه‌ها داغ این تخلف قانونی را سرد نکرده، چشممان به جمال یک فیش عجیب و غریب تازه روشن شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده که روابط عمومی صندوق توسعه ملی نیز حاضر به تکذیب آن نشده، رئیس صندوق توسعه ملی در حالی ماهیانه ۵۷ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کند که کمک‌هزینه ورزش، خرید کتاب و اوقات فراغت فرزندانش نیز در فیش حقوقی وی لحاظ می‌شود.

رئیس هیئت عامل صندوق توسعه ملی (صفدر حسینی)، از فروردین تا اسفند سال 94 به‌طور میانگین، 57 میلیون و 400 هزار تومان بابت حقوق آن هم فقط از این صندوق دریافت کرده است؛ به‌عبارت دیگر حسینی در سال گذشته جمعاً حدود 686 میلیون تومان بابت حقوق از صندوق توسعه ملی گرفته است چراکه قطعاً این دست از مدیران در بخش‌های دیگر خصوصی یا عمومی نیز به‌عنوان عضو یا رئیس هیئت مدیره فعالیت دارند.

جالب اینکه رئیس صندوق توسعه ملی که با حقوق میانگین ماهانه 57 میلیون فقط از یک دستگاه، بعید می‌رسد زندگی‌اش لنگ وام باشد، 300 میلیون تومان نیز تسهیلات وام آن هم با نرخ سود چهار درصد دریافت کرده است.

آنچه در این فیش حقوقی جالب‌تر از میزان دریافتی و اعداد و ارقام درشت آن است، عناوین و مواردی است که آقای رییس را مستحق دریافت حقوق 57 میلیون تومانی کرده است، مواردی که به‌احتمال زیاد بسیاری از آنها را در هیچ فیش حقوقی دیگری ندیده‌اید، عناوینی که بیشتر شبیه یک طنز تلخ است تا واقعیت...

مزد شغل، مزد سنوات نهایی، حق پست نهایی، حق اولاد، حق مسکن، حق خواروبار، حق شیفت، حق تلفن همراه (360 هزار تومان)، اضافه کار، ایاب و ذهاب (جالب اینکه مدیران ما خودروی دولتی به‌همراه راننده دارند)، یارانه غذا، هزینه پزشکی، هزینه‌های دندانپزشکی، یک‌سی‌ام پرداختی، اعیاد (بر اساس فیش‌های حقوقی موجود، تقریباً در بیشتر ماه‌های سال آقای رئیس بابت اعیاد، دریافتی داشته است و این غیر از دریافتی‌های عید نوروز است)، بهره‌وری سه‌ماهه، کمک‌هزینه اوقات فراغت فرزندان، کمک‌هزینه خرید لباس، کمک‌هزینه خرید کتاب، کمک‌هزینه سفر، کمک‌هزینه ورزش، کمک‌هزینه تحصیلی و پاداش (آقای رئیس در فیش حقوقی مرداد، 5 میلیون تومان و در شهریور هشت میلیون تومان پاداش دریافت کرده است) از جمله عناوین موجود در فیش حقوقی آقای رئیس است.

واکنش جوانترین عضو مجلس به حقوق نجومی پدرش چیست؟به‌عبارت دیگر، علاوه‌بر وجود برخی عناوین عجیب و غریب مثل حق پست نهایی، مزد سنوات نهایی، یک‌سی‌ام پرداختی و بهره‌وری سه‌ماهه؛ آقای رئیس هزینه تلفن همراه، ایاب و ذهاب، کمک‌هزینه اوقات فراغت فرزندان، کمک‌هزینه خرید کتاب، کمک‌هزینه سفر، کمک‌هزینه ورزش و کمک‌هزینه تحصیل خود را هم از صندوق توسعه ملی دریافت می‌کند.

* واکنش دختر به حقوق پدر چیست؟

آنچه که فیش حقوقی رئیس صندوق توسعه ملی را مهمتر ساخته، حضور دختر وی در مجلس است.

سیده فاطمه حسینی دختر صفدر حسینی جوان‌ترین نماینده مجلس دهم است که از طریق لیست اصلاح‌طلبان تهران وارد بهارستان شده است.

مطابق قانون اساسی،‌ مجلس علاوه بر قانونگذاری، وظیفه نظارت بر اجرای قوانین توسط مجریان دولتی را نیز دارد.

با توجه به این که فاطمه حسینی به عضویت کمیسیون اقتصادی مجلس درآمده و نظارت بر مدیریت دستگاه‌های اقتصادی همچون صندوق توسعه ملی نیز مستقیماً در حوزه کار کمیسیون اقتصادی مجلس است، باید دید واکنش دختر به دریافت های صدها میلیونی پدر چه خواهد بود؟

با توجه به متن سوگند نمایندگان مجلس طبق اصل ۶۷ قانون اساسی، خانم حسینی مکلف به تلاش برای پیگیری تخلفات در دستگاه‌های اجرایی همچون حقوق کلان پدرش در صندوق توسعه ملی است.

در متن سوگندنامه نمایندگان آمده است:‌

بسم الله الرحمن الرحیم

«من در برابر قرآن مجید به خدای متعال سوگند یاد می‌کنم و با تکیه بر شرف انسانی خویش تعهد می‌کنم که پاسدار حریم اسلام و نگهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی ملت ایران و مبانی جمهوری اسلامی باشم. همچنین ودیعه‌ای که ملت به ما سپرده به عنوان امینی عادل پاسداری کنم، و در انجام وظایف وکالت، امانت و تقوا را رعایت نمایم و همواره به استقلال و اعتلای کشور و حفظ حقوق ملت و خدمت به مردم پایبند باشم، از قانون اساسی اطاعت کنم و در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنان را مدنظر داشته باشم.»

بنابراین خانم حسینی که سوگند خورده در گفته‌ها و نوشته‌ها و اظهار نظرها استقلال کشور و آزادی مردم و تأمین مصالح آنان را مدنظر داشته باشد، انتظار این است که این نماینده مردم تهران بر طبق این سوگند، نسبت به دریافت‌های ده‌ها میلیونی و وام‌های 300 میلیونی پدر و همکارانش موضع‌گیری و آن را پیگیری نماید.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:41

در دو ماهه نخست امسال واردات محصولات کشاورزی از آمریکا 8 هزار درصد از نظر وزنی افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری بسیج، براساس حجم تجارت خارجی کشور در دو ماه نخست سال جاری آمارها نشان می‌دهد 51 میلیون و 349 هزار دلار واردات از آمریکا وجود داشته است و از نظر وزنی8 میلیون و 312 هزار تن کالا وارد شده است.

براساس گزارش گمرک سهم وزنی این حجم از واردات 1.82 و سهم ارزش دلاری آن 0.93 درصد بوده است بنابراین گزارش آمریکا در دو ماهه نخست سال در رتبه هفدهمین کشور عمده طرف معامله با ایران قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، سهم واردات از آمریکا در دو ماهه نخست سال گذشته، 2 میلیون و 398 میلیون دلار با وزن بیش از 99 هزار تن بوده است. براساس گزارش گمرک از لحاظ ارزش بیش از 2 هزار درصد و از لحاظ وزن بیش از 8 هزار درصد رشد دارد.

بر اساس این آمار بیشترین حجم واردات از آمریکا مربوط به لوبیای سویا به ارزش 25 میلیون و 324 هزار دلار و پس از آن ذرت دامی به ارزش 2 میلیون و 357 هزار دلار بوده است.

بنا به این گزارش ، به نظر می‌رسد در دوره پسابرجام علی‌رغم کارشکنی آمریکا برای گشایش در روابط بانکی میان ایران و دیگر کشورها، سیاست این کشور فروش محصولات کشاورزی و مصرفی به ایران است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 15:41

این روزها بعضی از دامادها پس از ازدواج همچنان نسبت به خانواده شان وابسته هستند و این موضوع مشکلاتی برای عروس خانم ها ایجاد می کند. با دانستن چند نکته کاری کنید که دخالت های خانواده همسر و وابستگی ها در زندگی مشترک تان کمرنگ شود.

 ازدواج بخشی از زندگی است که نیاز به بلوغ عاطفی دختر و پسر دارد و هر دو پس از این پیوند، عنوان های جدیدی به نام زن و شوهر را بدست می آورند. اما در این میان یکی از بزرگترین گله های خانم ها در زندگی مشترک، وابستگی و حرف شنویی بیش از حد شوهرانشان از خانواده خود به خصوص مادرشان است.این موضوع باعث ایجاد اختلاف بسیاری از زوجین در زندگی می شود که حتی برخی از شوهران بدون اجازه مادر خود کوچکترین کاری انجام نمی دهند و به اصطلاح "آب هم نمی خورند." 
شوهران وابسته به مادر/ زندگی با مردانی که بدون اجازه مادرشان آب نمی خورند

استقلال به معنای بی احترامی نیست

حسین ابراهیمی مقدم روانشناس و استاد دانشگاه درباره مشکلاتی که وابستگی شدید شوهر به خانواده خود ایجاد می کند، اظهار داشت: زوجین این نکته را نباید فراموش کنند که یک زندگی مشترک موفق باید عناصر و ارکان هایی مانند استقلال هر یک از آنها را داشته باشد. 

وی با تاکید بر اینکه استقلال به معنای بی احترامی یا بی تفاوتی کردن به حرف خانواده ها نیست، گفت: استقلال زوجین به این معنی است که می توان از افراد دیگر مانند خانواده ها نظرات مشورتی را گرفت ولی در نهایت فرد باید به میزانی از پختگی رسیده باشد که بتواند بهترین تصمیم را از بین تصمیم های دیگر انتخاب کند.

این روانشناس تصریح کرد: فرد باید پس از انتخاب، تصمیم خود را اجرایی کند و آن را به مرور زمان انجام دهد. 

سمیرا درویشی کارشناس ارشد روان شناسی بالینی نیز یکی از مشکلات شایع همسران را وابستگی زن یا مرد به خانواده خود دانست و اظهار کرد: این وابستگی ها تاثیر خود را به صورت دخالت خانواده ها در زندگی مشترک نشان می دهد.

شوهران تکیه گاه همسران خود هستند

وی با اشاره به اینکه در بعضی از موارد شاهد یک حالت وابستگی در خانم ها و آقایان هستیم، اظهار کرد: در روانشناسی حالت شدیدتر از این وابستگی، اختلال شخصیت وابسته نامیده می شود که در این حالت فرد نمی تواند تصمیم های مستقل و جداگانه ای برای خود بگیرد و به طور مدام باید منتظر نظر افراد دیگر از جمله مادر یا پدر خود باشد. 

ابراهیمی مقدم با اشاره به اینکه به طور سنتی خانم ها بیش از آقایان تمایل دارند به همسرشان تکیه و شوهر آنها نقش مدیریتی درست را در تصمیم گیری ها اتخاذ کند، بیان کرد: شخصیت وابسته به خصوص در آقایان می تواند احساسات منفی بیشتری را به وجود آورد و اگر مرد تحت تاثیر دیگران قرار بگیرد، نمی تواند این احساسات روانی مفید را به همسرش منتقل کند و احساسات روانی منفی را جایگزین آنها می نماید. 

شوهرتان را به سمت خود جلب کنید

وی در زمینه راهکارهای روانشناسی در این خصوص برای همسران این افراد اظهار کرد: خانم ها باید سعی کنند با درایت خوب، روشنگری و ایجاد جاذبه های متفاوت همسرشان را به سمت خود بیشتر جلب کنند تا در مواقع اتخاذ تصمیم و مشورت شوهرشان از نظر آنها بیشتر استفاده کند. 

آقایان، اعتماد به نفس خود را بالا ببرید!

آقایان باید بدانند وابسته بودن با جلوگیری از رشد آنها احساسات ناخوشایندی در همسرشان به وجود می آورد که باید با رشد دانش و شعور خود، افزایش تجربه و اعتماد به نفس تلاش کنند تا وابستگی بیش از حد به خانواده را از خود دور کنند. 

وی افزود: خانواده ها نیز باید بپذیرند، زمانی می توانند از لحاظ روانی خانواده خوبی باشند که از فرزندان خود حمایت درستی انجام دهند و این حمایت، به معنی حمایت افراطی و اینکه همیشه و در همه مسائل در ارتباط با فرزند خود باشند نیست که می توانند با درک آنها و ارائه نظرات مشورتی خود از آنها حمایت کنند. 

دخالت والدین نشانه وابستگی بیش از حد به آنها

وی با بیان اینکه این افراد از لحاظ روانی و عاطفی وابستگی بیش از حدی به والدین خود دارند، گفت: مردان و زنان وابسته، به خانواده های خود اجازه می دهند در تمام امور زندگی مربوط به خود دخالت کنند که این وابستگی عاطفی با تاثیر منفی بر روی عملکرد افراد، استقلال و خلاقیت را از آنها می گیرد. 

این روانشناس بالینی تصریح کرد: در رابطه زناشویی سالم پیوند عاطفی عمیقی بین دو طرف حاکم است و سهیم شدن ارتباط عاطفی هر یک از زوجین با فرد دیگری در هر مقطع زمانی، موجب بروز رابطه زناشویی ناسالم می شود.

وی در خصوص راهکارهای وابستگی شوهر به خانواده خود گفت: در صورتی که همسرتان به خانواده خود وابستگی زیادی دارد، باید وی را متوجه این موضوع کنید که این وابستگی سبب بروز اختلاف و فاصله بین شوهرتان و شما شده که به عنوان یک زوج باید توانایی تصمیم های قاطع را در زندگی داشته باشید که با مشورت و استفاده از راهنمایی والدین، در نهایت تصمیم نهایی را خود بگیرند.

صمیمیت خود را بیشتر کنید 

درویشی با بیان اینکه همسر باید رابطه عاطفی خود را با شوهر افزایش دهد، تصریح کرد: باید با ایجاد صمیمیت بیشتر در زندگی مشترک، اعتماد شوهر خود را جلب کنید تا با وجود وابستگی شوهرتان به خانواده خود تصمیمات شما را در زندگی اجرا کند.

وی با تاکید به اینکه خانم ها به اظهارنظرها و تصمیم های شوهر خود توجه کنند، گفت:  او را تشویق کنید تا خود تصمیم گیری کند و تابع نظر دیگران نباشد، هیچ گاه در مقابل شوهر خود از خانواده اش بدگویی نکنید و پیشنهاد قطع ارتباط با آنها را ندهید زیرا این کار باعث موضع گیری و لجاجت بیشتر وی می شود. 

سلب اعتماد شوهرتان با بدگویی از خانواده اش

این روانشناس بالینی با بیان اینکه همسران به شوهرشان نشان دهند بد خانواده وی را نمی خواهند، تصریح کرد: بدگویی موجب سلب اعتماد شوهرتان به شما می شود اما به خاطر داشته باشید به وابستگی شوهرتان با خانواده اش بیش از اندازه حساسیت نشان ندهید زیرا ممکن است این وابستگی طبیعی باشد. 

وی با اشاره به اینکه توصیه های والدین در اغلب اوقات از روی خیرخواهی و منطق است، افزود: اگر پدر و مادر شوهرتان تجربه و دانش بیشتری دارند، با آنها مشورت کنید و با مدیریت نظرات آنها و هم اندیشی با همسرتان، از والدین شوهر خود تشکر و عذرخواهی کنید و به آنها بگویید که تصمیم خود را گرفته اید. 

با وجود این صحبت ها همسران با شناخت یکدیگر و افزایش اعتماد در زندگی مشترک می توانند وابستگی بیش از حد طرف مقابل به خانواده خود را کاهش دهند و به پیدایش یک زندگی شاد و به دور از تنش کمک کنند.

انتهای پیام :ل

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 139 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:36

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه خبری پلیس، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: کلیه مشمولان فارغ التحصیل دوره های کاردانی، کارشناسی و بالاتر و همچنین مشمولان گروه پزشکی سراسر کشور که برگه آماده به خدمت از سازمان وظیفه عمومی ناجا به تاریخ یکم تیر ماه 1395 دریافت داشته اند برابر مفاد این اطلاعیه برای اعزام به خدمت سربازی خود اقدام نمایند.

1- کلیه مشمولان فارغ التحصیل دانشگاهی که تاریخ اعزام آنان یکم تیر ماه سال 95 است، موظف هستند روز سه شنبه مورخ 1 تیر 95  در محل و ساعتی که توسط این سازمان در برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

2- برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح اعزام تیرماه مشمولان سرباز معلم وزارت آموزش و پرورش سهمیه سال 1395 متوقف و تاریخ اعزام آنها تا آبان ماه 1 آبان 95 تمدید گردیده است.

3- اعزام به آموزش مشمولان نخبه ، در تاریخ 1 تیر 95 انجام می پذیرد ، لذا این مشمولان می بایست ضمن هماهنگی با بنیاد نخبگان نیروهای مسلح و اطمینان از اعزام به آموزش خود ،برابر برگه های معرفی نامه صادره از سازمان وظیفه عمومی به محل های تعیین شده جهت آموزش مراجعه نمایند که پس از اتمام آموزش ،پروژه تحقیقاتی خود را ادامه خواهند داد.

4- اعزام مشمولان هیئت علمی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در تاریخ 15 مرداد 95 انجام می پذیرد ، لذا این مشمولان باید از مراجعه در تاریخ 1 تیر 95 خودداری نمایند.

5- آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نگردیده اند و یا درخواست اعزام از طریق نخبگان، امریه دستگاه های غیرنظامی ، سرباز معلم و ... داشته اند می توانند به نزدیکترین دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه و نسبت به دریافت برگه مذکور اقدام و بر اساس اطلاعات مندرج در آن اقدام نمایند.

6- عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می گردد ضمنا تاکید می شود ، کلیه مشمولان اوراق مربوط به اعزام به خدمت شامل (برگ آماده به خدمت ، برگ واکسیناسیون ، برگه معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه ، کارت ملی و ...) در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 168 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 14:35

هیچ اقدامی برای مقابله با پدیده خسارت‌آفرین حقوق‌های نجومی صورت نپذیرفته، بلکه تلاش گسترده‌ای نیز برای «عادی‌‌سازی»! ماجرا و فرار از پاسخگویی در قبال این تجاوز آشکار به حقوق ملت آغاز شده‌است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه «کیهان» در سرمقاله شماره امروز با عنوان «خنجر شمر گُم نشود!» خود به قلم «حسین شریعتمداری» نوشت:

1- اواخر دهه 70، هنگامی که در ادامه سلسله گزارش‌های کیهان درباره «ثروت‌های بادآورده» به پرونده فساد اقتصادی شرکت «ایران مارین سرویس» رسیدیم و با اشاره به اسناد و مدارک موجود، از سوء استفاده‌های کلان این شرکت که تنها یک قلم آن مبلغ یکصد میلیارد تومان، آن روزها - یعنی 25 سال پیش بود - پرده برداشتیم، یکی از حقوقدانان مطرح کشورمان که پای ایشان نیز به مناسبتی در این ماجرا به میان آمده بود، برای توضیح درباره برخی از نکات این پرونده به کیهان آمد. ایشان، ابتداء به سوء استفاده‌های کلان مالی در شرکت «ایران مارین سرویس» اذعان کرد و در مقابل پرسش نگارنده که چرا جنابعالی در مقابل این فساد بزرگ سکوت کرده‌اید؟ گفت؛ آنچه مرا نگران کرده و توضیح آن را برای کیهان ضروری می‌دانم، تخلفاتی است که در جریان بازپرسی و بازداشت متهم صورت پذیرفته است و از جمله آن که به وی اجازه ملاقات با خانواده‌اش را نداده‌اند و هنگامی که با ارائه برخی گزارش‌ها نشان دادیم، متهم خود از ملاقات خودداری کرده است، حقوقدان یاد شده به موارد دیگری که از نگاه ایشان تخلف در رسیدگی به پرونده تلقی می‌شد، اشاره کرد و پرسید: «آیا شما می‌دانید که مطابق قوانین اسلامی اگر شمر،‌خنجری را که با آن امام حسین علیه‌السلام را به شهادت رسانده است، نزد کسی امانت‌ بگذارد، باید این امانت را محترم دانست و با وجود جنایتی که صاحب آن مرتکب شده است، نمی‌توان امانت او را نادیده گرفت؟!...» در پاسخ به سؤال ایشان که با حالتی حق به جانب مطرح شده بود، گفتیم؛ آیا شما می‌دانید که اشکال کار جنابعالی و امثال شما چیست؟... عصر عاشوراست، حسین بن علی(ع) و 72 تن از اولیاء‌خدا، تنها به علت خداجوئی و عدالتخواهی و در دفاع از حریم اسلام به شهادت رسیده‌اند، فرزندان و خاندان رسول خدا(ص) را به اسارت گرفته‌اند، خیمه‌های آل الله را به آتش کشیده‌اند، کودکان خردسال شهداء در تاریکی شب در بیابان سرگردان شده و راه گم کرده‌اند، زینب کبری سلام‌الله علیها چشمان گریان در سوگ عزیزان دارد و سراسیمه اطراف خیمه‌های آتش گرفته را در جستجوی کودکان می‌کاود، حرامیان از هر سو به حریم اهل بیت پیامبر خدا(ص) می‌تازند... و در این میان افرادی نظیر حضرتعالی به جای آن که دستی از آستین همت و غیرت بیرون آورده و اگر توان و جسارت مقابله با دشمنان خدا را ندارید، لااقل آبی برآتش خیمه‌ها بریزید و گامی در حمایت از اسراء بردارید، فریاد برآورده و هشدار می‌دهید که مراقب باشید مبادا «خنجر شمر» گم شود و در این امانت، خیانتی صورت پذیرد!...
2- بعد از انتشار فیش‌های حقوق نجومی برخی از مدیران دولتی که خشم آمیخته به تعجب ملت را به دنبال داشت، انتظار آن بود که دولت محترم بدون فوت وقت برای مقابله با این پدیده زشت و پلشت که یکی از مصادیق بارز غارت اموال عمومی و دست‌درازی به بیت‌المال است، دست به کار شود.
این انتظار، البته به درازا نکشید و علاوه بر تأکید رؤسای هر سه قوه بر پی‌گیری و برخورد با متخلفان، رئیس‌جمهور محترم طی دستورالعملی خطاب به معاون اول خویش تأکید کرد که پرداخت این ارقام «با موازین عدالت و تعهد در قبال بیت‌المال و منشور اخلاقی دولت، ناسازگار و غیرقابل قبول است» و دستور داد «در اسرع وقت همه موارد تخلف و سوءاستفاده شناسایی گردد، وجوهی که به ناحق پرداخت شده به بیت‌المال مسترد شود و مدیران متخلف عزل شوند و گزارش اقدامات قاطع به اینجانب ارایه شود».
اما این دستورالعمل تاکنون روی کاغذ باقی مانده است و نه فقط هیچ اقدامی - تأکید می‌شود که هیچ اقدامی- برای مقابله با پدیده خسارت‌آفرین حقوق‌های نجومی صورت نپذیرفته، بلکه تلاش گسترده‌ای نیز برای «عادی‌‌سازی»! ماجرا و فرار از پاسخگویی در قبال این تجاوز آشکار به حقوق ملت آغاز شده و با ردیف کردن بهانه‌های دم دستی- و بعضاً خنده‌دار- ادامه دارد، بخوانید!
الف: می‌گویند؛ اعتراض به حقوق نجومی مدیران دولتی، با انگیزه سیاسی و برای مقابله با دولت صورت می‌پذیرد!
که باید گفت؛ اولاً با کدام شاخصه و معیار، انگیزه‌خوانی می‌کنید؟! و از نیت درونی آدم‌ها خبر می‌دهید؟! ثانیاً؛ جدای از انگیزه و نیت اعتراض‌کنندگان، آیا ماجرای فیش‌های حقوق کلان و چند ده میلیونی و دریافت‌های چند صد میلیونی از بیت‌المال بی‌زبان صحت دارد یا ندارد؟ اگر صحت دارد- که دارد- چرا به جای برخورد قاطع با متجاوزان به حقوق مردم اصرار دارید که صورت مسئله را پاک کنید؟!  ثالثا؛ اگر انگیزه اعتراض به دریافت‌های چند ده میلیونی و در مواردی، چند صد میلیونی برخی از مدیران را مخالفت با دولت می‌دانید؟ درباره دستور اکید رئیس‌جمهور به معاون اول خود چه می‌فرمائید؟!  ایشان در دستورالعمل خود؛ پرداخت‌های آنچنانی را «با موازین عدالت و تعهد دولت ناسازگار» دانسته و خواستار «شناسایی مدیران متخلف، عزل آنان و بازپس‌گیری مبالغ به ناحق گرفته از آنها» شده است. آیا انگیزه رئیس‌جمهور محترم نیز مخالفت با دولت - یعنی مخالفت با خودشان! - بوده است؟! مگر اینکه  آقایان - خدای نخواسته! - معتقد باشند که دستورالعمل غلیظ و شدید رئیس‌جمهور و تاکید محکم ایشان درباره برخورد با متخلفان و عزل و مجازات آنان، فقط یک فیگور انقلابی! و تظاهر به مردم دوستی و عدالت‌خواهی بوده است! که نبوده است.
ب: می‌گویند؛ برخورد با حقوق‌های نجومی در اولویت برنامه‌های دولت نیست! و توضیح نمی‌دهند که اولویت برنامه‌های دولت چیست؟!  دریافتی‌های کلان برخی از مدیران دولتی که در مواردی به صدها میلیون تومان می‌رسد، بارزترین نشانه اشرافی‌گری است. آنهم نه از اموال خود، بلکه اشرافی‌گری با غارت بیت‌المال. خدا بر درجات حضرت امام(ره) بیفزاید که می‌فرمودند «تنها آنهایی تا آخر خط با ما هستند که درد فقر و محرومیت و استضعفاف را چشیده باشند». مدیری که به بیت‌المال دستبرد می‌زند و از حقوق و دریافت چند ده  و چند صد میلیونی برخوردار است، چگونه می‌تواند ادعای خدمت به مردم و مخصوصا اقشار محروم و مستضعف - یعنی ولی نعمت‌های نظام- را داشته باشد؟ همین دو روز قبل رهبر معظم انقلاب در دیدار اساتید و دانشجویان درباره خطر حاکمیت اشرافی هشدار داده و از فراهم آمدن قله‌های ثروت در کنار فقر محرومان با عنوان خطری شبیه وال استریت - وال استریت ایرانی- یاد کردند.
ج: می‌گویند؛ پی‌گیری حقوق‌های نجومی به حیثیت مدیران دولتی آسیب می‌رساند! و این ترفند، یعنی سنجاق کردن مدیران متخلف و غارتگر به انبوه عظیم مدیران مومن و پاکدست و آلوده نمایی درباره آنان با هدف فراری دادن مدیران متخلف صورت می‌پذیرد که باید گفت؛ برخورد قاطع و عزل مدیران متخلف، همراه با تعقیب قضایی آنان، به یقین، حفظ حرمت مدیران مومن و پاکدست را به دنبال دارد و پالایش عرصه را باعث می‌شود که اعتمادآفرین است.
د: می‌گویند؛ این حقوق‌های کلان و نجومی، باقیمانده از دولت سابق است!  که اولا؛ دادستان دیوان محاسبات به صراحت اعلام کرد حقوق‌های مورد اشاره از سال 1393 وضع شده است. ثانیا؛ تاریخ پرداخت حقوق‌های کلان و وام‌های نجومی 4 درصد نشان می‌دهد که تماما مربوط به دولت یازدهم است. به عنوان مثال؛ مطابق اسناد موجود طی 3 سال از ردیف‌های متفرقه بودجه یک سازمان دولتی، مبلغ 28 میلیارد تومان بین مدیران ارشد سازمان (حدود 20 نفر) تقسیم شده است، یعنی هر یک به طور متوسط مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان پاداش دریافت کرده‌اند و چند مورد مشابه دیگر. ثالثا؛ بر فرض که حقوق‌های نجومی، باقیمانده از دولت سابق باشد - که نیست - ولی دولتمردان کنونی چرا مانع از ادامه آن نشده بلکه بر آن افزوده‌اند؟!
3- این روزها برخی از بانک‌ها و سازمان‌های دولتی برای یافتن فرد یا افرادی که فیش‌های حقوقی کلان را فاش کرده‌اند، دست به پی‌گیری و جست‌وجوی وسیعی زده‌اند که دراین‌باره گفتنی است؛
الف: اگر آنچه منتشر شده و ارقام نجومی که در فیش‌ها آمده واقعیت ندارد، چرا با انتشار اسناد واقعی به مقابله با آن برنمی‌خیزید؟!  و اگر واقعیت دارند - که دارند - به جای درزگیری، دزدگیری کنید!
ب: آقای رئیس‌جمهور در دستور‌العمل خود خطاب به معاون اول با تأکید از ایشان خواسته‌اند که مدیران متخلف را «شناسایی» و «عزل» کرده و مبالغ به ناحق دریافت کرده را به بیت‌المال بازگردانند. خب!  شما مسئولان محترم بانک‌ها و سازمان‌های مورد اشاره که برای شناسایی مدیران متخلف کاری نکردید، بنابراین باید از کسانی که زمینه انتشار فیش‌ها را فراهم آورده‌اند، متشکر هم باشید و اساسا دولت محترم قرار است با ویژه‌خواران صدها میلیون تومانی برخورد کند - که نکرده است - نه آن که به روی معرفی‌کنندگان شمشیر بکشد، که کشیده است!
ج: و بالاخره درباره چگونگی کسب برخی از اطلاعات، این نکته نیز گفتنی است که نیروهای حزب‌الله و فدائیان اسلام و انقلاب همه جا حضور دارند و هرگاه از وقوع رخدادی احساس خطر کنند و یا زمینه‌های وقوع رویدادی بیرون از اصول و ارزش‌های شناخته شده نظام را مشاهده کنند، آخرین و دقیق‌ترین اطلاعات خود را برای پیشگیری  به افراد مورد وثوق خود می‌سپارند.
کیهان ابتداء اخبار و اسناد رسیده را به دقت بررسی می‌کند و صحت آن را در عرصه‌های میدانی پی می‌گیرد، بسیاری از این اسناد برای مسئولان بالادستی مراکز مربوطه ارسال می‌شود و برخی نیز منتشر می‌شوند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 125 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 11:53

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌‌های امروز  در قسمت پایین، قابل مشاهده است:

 

 

 

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 99 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 11:53

روزنامه واشنگتن پست به نقل از یک رسانه صهیونیستی از احداث یک دیوار زیرزمینی اطرا نوار غزه برای مقابله با حفر تونلهای حماس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه واشنگتن پست می‌گوید که گزارشهایی از ساخت یک دیوار عمیق زیرزمینی توسط اسرائیل اطراف نوار غزه دریافت کرده است. 

این اقدام اسرائیل برای مقابله با تهدید تونلهای زیرزمینی حماس صورت میگیرد.

براساس این گزارش، این اقدام رژیم صهیونیستی که 2 سال بعد از جنگ 50 روزه اسرائیل با حماس صورت می‌گیرد، توسط روزنامه یدیعوت احارانوت فاش شده است. وزارت جنگ اسرائیل از اظهار نظر در این زمینه طفره می‌رود. 

یدیعوت احارونوت گزارش داد که روز جمعه اسرائیل 2 دستگاه حفاری عمودی در نزدیکی شهر خان یونس در نوار غزه مستقر کرده است.

در طول جنگ غزه در سال 2014 حملات حماس از بیش از 30 تونل اسرائیلی‌ها را شوکه کرده بود. حداقل 14 تونل از این تونلها با عبور از زیر فنس‌ها به داخل مناطق اسرائیلی نفوذ کرده بود. شهرک نشیان اسرائیلی هنوز هم به مقامات صهیونیست گزارش می‌دهند که صداهایی از حفر کردن و کندن زمین در زیر محل سکونت خود حس می‌کنند و می‌شنوند.

یک مقام نظامی صهیونیست که نخواسته نامش فاش شود گفته است که حماس اکنون در حال آماده کرده نیروهای خود برای هرگونه جنگ با اسرائیل در آینده است و از نظر کارشناسان الان بهترین زمان برای مقابله با حفر تونلها قبل از شروع یک جنگ دیگر است.

وی می‌گوید؛ حماس اکنون ساکت است اما در دراز مدت آنها به سمت جنگ می‌روند و این غیر قابل اجتناب است. 

وی همچنین می‌گوید که احداث دیوار زیرزمینی اطراف غزه بهترین روش برای حفاظت از شهروندان اسرائیلی است، با این حال هیچ راهکاری صددرصد نیست.

واشنگتن پست افزود؛ بیشتر بخشهای این دیوار که در حال ساخت است زیر زمین قرار دارد و عمق آن 30 متر زیر زمین است و هرچند که باز هم حماس ممکن است پایین تر از آن تونل حفر کند اما کار را برای آنها بسیار سخت می‌کند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 117 تاريخ : دوشنبه 31 خرداد 1395 ساعت: 11:53